Поврзи се со нас

Македонија

ИАБ Македонија: Компаниите повеќе да го насочат маркетингот кон интернет медиумите

 

Огласувачите мора поагилно да ги насочат своите буџети кон интернет медиумите со што ќе го следат зголемениот обем на внимание и конзумација кој овој вид на медиуми го има кај македонската публика. Ова беше генералниот заклучок на панел-дискусијата „Перспективи во развојот на дигиталниот пазар во Македонија”, што се одржа во Скопје во организација на ИАБ, асоцијацијата која ги обединува најголемите интернет портали, маркетинг агенции и огласувачи во земјава.

На настанот присуствуваа преку 50-тина претставници на компании, медиуми и агенции, кои споделија мислења и предлози на повеќе точки меѓу кои: соодносот на буџетите за огласување во телевизиите наспроти интернет порталите, развојот на дигиталниот пазар низ годините, можностите кои се отвораат со Google AdSense, справувањето со лажните вести, процесот за саморегулација и регистар на портали, односот институции-интернет медиуми и сл.

Advertisement
Остави коментар

Напишете коментар

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Популарно