Бизнис
Интернет – Вистинскиот медиум за рекламирање на вашиот бизнис
Интернетот во 2017 година ќе биде најголем медиум за рекламирање на 12 клучни пазари, кои сочинуваат 28 отсто од глобалната потрошувачка на реклами. Во Велика Британија, рекламирањето на интернет ќе привлече повеќе од половината од вкупниот буџет за рекламирање веќе оваа година, а земјата ќе ја следат Данска и Шведска во 2016 и Кина во 2017 година, покажало истраживањето на компанијата за ZenitOptimedia.
Интернетот изминативе две години беше главен медиум за рекламирање на седум пазари: Австралија, Канада, Данска, Холандија, Норвешка, Шведска и Велика Британија, а во 2017 година ќе биде најдоминантен во Кина, Финска, Германија, Ирска и Нов Зеланд.
Извршниот директор на ZenitOptimedia, Стив Кинг, предвидува дека интернетот како рекламен медиум на глобално ниво ќе ја престигне телевизија до крајот на тековната деценија. Тоа сепак се однесува само на традиционалната телевизија, која се следи на ТВ приемници.
Следете го светскиот тренд.
-
Гостиварпред 3 месеци
Инцидент во маркет во Гостивар
-
Македонијапред 2 месеци
Невработените со можност за бесплатни обуки и полагање за возачки дозволи за камион и автобус
-
Светпред 3 месеци
Во Словенија нови правила за странци за постојан и привремен престој
-
Гостиварпред 2 месеци
ПАТЕПИС: Во прегратките на Кораб – Светилиштата како вечност
-
Рецептипред 3 месеци
Домашна кремаста пилешка паштета – брз и едноставен рецепт
-
Вестипред 2 месеци
УЈП со важно известување за корисниците на МојДДВ
-
Гостиарскипред 2 месеци
Гостиварецот Деан Поповски победник во уникатното голф дерби во Белград
-
Вестипред 2 месеци
Преку „е-услуги“ вадење имотен лист за неколку секунди