fbpx
Поврзи се со нас

Здравје и убавина

Пет начини да го победите стресот

Објавено

на

Веќе на сите ни е јасно дека стресот е тивок убиец. Причината за повеќето болести и компликатор на постојните. Исто така, секој знае дека мора да се ослободи од тоа, но во светот во кој живееме во моментов, тоа не е лесна задача. Од шефови што ни висат над глава, до ниски плати и високи сметки, вечна потрага по совршена врска – и медиумите кои не бомбардираат со стресни информации. Стресот стана еден од најопасните убијци во светот.

Со илјадници години, мистиците тврдат дека пронашле лек за стрес. Тие тврдат дека „треба да се изгубиме во себе“, да постигнеме „состојба на нирвана“ или која било друга состојба што ќе не релаксира совршено барем некое време во текот на денот.

Но, како да ја постигнеме оваа состојба со толку многу проблеми и грижи во нашите глави? Сепак, постојат неколку начини сo кои можете да се обидете.

5. Поминувајте некое време во тишина секој ден

Во нашиот високотехнолошки свет, ние сме опкружени со проток на информации што допираат до нас на сите можни начини: преку телевизија, е-пошта, телефон, интернет, весници.

Преоптовареноста со информации може да стане штетна за вашето здравје, а познато е дека и вие можете да станете зависни од тоа. За да направите нешто само за себе, одвојте време од извор на информации секој ден и опуштете се во тишина.

4. Посветете се сами на себе

Секој ден посветете малку време на себе. Прво, елиминирајте сè што може да ве вознемирува. Потоа затворете ги очите, длабоко вдишете и оставете ги мислите да лебдат.

Можете да вежбате класични форми на медитација или да се релаксирате во топла бања. Кога мислите ќе почнат да доаѓаат, само оставете ги да лебдат натаму.

3. Правете го она што го сакате

Кога се занимавате со активности што ги сакате, тие го забавуваат вашиот мозок и ве ставаат во „блажена состојба“.

Без разлика дали станува збор за кошаркарски натпревар со пријатели, готвење, пешачење, велосипедизам, сликање, пишување, градинарство или добротворна работа со луѓе или животни; ако посветите дел од денот на активност во која уживате – нивото на стрес сигурно ќе се намали.

2. Нека течат солзи

Плачењето може да има позитивен терапевтски ефект. Еве зошто: Длабоките липања ги отвораат градите и дијафрагмата, ослободувајќи ја заробената енергија. Плачењето помага да се ослободи напнатоста и на срцевиот мускул.

Исто така, го зголемува протокот на кислород до клетките и го стимулира ослободувањето на одредени неврохемикалии во мозокот кои предизвикуваат релаксација.

1. Смеа

Гледајте комедија, прочитајте неколку шеги на Интернет, гледајте неколку смешни клипови на YouTube … не е важно што правите – важно е да се смеете.

Смеењето е убедливо најсилниот лек против стрес, а смеењето 100 пати на ден е исто толку ефикасно како 15 минути на велосипед. Покрај подобрувањето на расположението кое автоматски го намалува нивото на стрес, смеењето му помага на вашето тело да се бори против инфекциите и ја намалува болката.

Чарлс Дарвин верувал дека еден израз на лицето всушност може да влијае на нечие расположение. Студиите направени со насмевка го потврдија ова.

Насмевката е најчестиот израз на лицето. И тоа е заразна. Затоа ви препорачуваме да гледате видеа на кои луѓето се смеат на други луѓе.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

АНКЕТА:

ДАЛИ ТРЕБА ДА СЕ ЛЕГАЛИЗИРА МАРИХУАНАТА ВО ЗЕМЈАВА?

Популарно изминативе 100 дена

error: Содржината е сопственост на Gostivarpess.mk!