Поврзи се со нас

Здравје и убавина

Совети за брзо закрепнување ако имате болки во грбот

Објавено

на

Болката во грбот е сè почеста појава и речиси и да нема личност која не ја доживеала. Долготрајното седење, неправилната положба на телото, стресот се фактори кои доведуваат до болки во грбот. Остра, прободувачка болка, веројатно придружена со чувство дека е подобро да не се движите. Што всушност се случува?

Најчесто станува збор за повреда на мускулите или лигаментите, многу поретко се работи за кинење на дискот, а уште поретко се работи за инфекции и тумори. Меѓутоа, најчесто мускулите и околното ткиво реагираат на одредено движење, на пр. кога се наведнувате или кога сакате да кренете нешто тешко. Уште почести причини се долго седење, нередовно вежбање или прекумерна употреба на мускулите на грбот или учество во активност на која личноста не е навикната и поради тоа што мускулите биле вкочанети имало поголема веројатност да се повреди. Проблемот е што штом ткивото ќе се повреди, останува лузна, која се стврднува и ја зголемува можноста за повреда на истото место.

Што да направите кога тоа ќе се случи?

Во првите неколку секунди може да почувствувате паника, болката е многу силна и чувствувате дека не можете да се движите. Вдишете длабоко и кога ќе се смирите, ќе видите дека проблемот, можеби, не е толку страшен.

Одморете, легнете во удобна положба и дишете. Оставете ги мускулите да се релаксираат.

Земете мраз или замрзнат зеленчук, завиткајте го во крпа и ставете го на болното место. Мразот ќе го намали отокот на ткивото, а кога ќе се отстрани ќе ја зголеми циркулацијата. Можете да го држите 20 минути со мали паузи. Важно е да не нанесувате мраз директно на болната област за да избегнете смрзнатини.

Користете растенија. Камилицата помага да се релаксираат мускулите, рузмаринот го намалува воспалението кое се јавува на местото на повредата.

Пијте доволно течности. Водата го хидрира дискот и ги исфрла токсините од местото на повредата.

Полека обидете се да се движите, обидете се да се истегнете.

После овие совети треба да се чувствувате подобро. И во следните 24 часа, движете се полека, секое движење треба да биде добро обмислено. Ако почувствувате остра болка што се шири низ ногата или некои други проблеми, задолжително контактирајте го вашиот лекар. Правете вежби за истегнување, но слушајте го вашето тело до крај.

Еве и неколку превентивни совети за да ја намалите можноста од болки во грбот бидејќи превенцијата е сè уште најдобра.

  • Одржувајте оптимална телесна тежина
  • Вежбајте редовно
  • Загрејте се пред да вежбате или пред да го исчистите станот или да работите во градината
  • Носете удобни чевли со мала, стабилна пета
  • Секогаш свиткајте ги колената кога кревате нешто
  • Пијте многу вода
  • Спијте на добар душек
  • На долги патувања правете чести паузи за да се истегнете
  • Кога седите долго време на компјутер, задолжително правете вежби за истегнување
  • Правете вежби за зајакнување на грбот најмалку два пати неделно
  • Зајакнете ги стомачните мускули кои го поддржуваат долниот дел на грбот
  • Дишете длабоко, бидејќи правилното дишење ја намалува мускулната тензија

Маркетинг

Advertisement
Advertisement

Огласи за вработување:

Здравје и убавинапред 36 минути

Шест причини зошто пешачењето после вечера е добро

Вестипред 4 часа

Захарова: Русија ќе нападне британски цели доколку британското оружје го употреби Украина за удар на руска територија

Македонијапред 5 часа

Повеќе можни кандидати за претседател на СДСМ по оставката на Ковачевски

Гостиварпред 5 часа

Обновен и разубавен натписот Гостивар во градскиот парк

Гостиварпред 7 часа

Конференција во Гостивар: Треба да се направи се‘ за младите да останат тука

Гостиварпред 8 часа

Болница Гостивар-Пуштено во употреба обновеното невропсихијатриско одделение

Гостиварпред 9 часа

Инцидент во угостителски објект во Гостивар

Спортпред 11 часа

Аталанта го совлада Баер Леверкузен и ја освои Лигата на Европа

Здравје и убавинапред 12 часа

Висок крвен притисок – Тивок, а опасен непријател на здравјето

Гостиварпред 4 недели

Физички напади и групна тепачка вчера во Гостивар

Гостиварпред 3 недели

Поради дефекти прекин во водоснабдувањето во дел од Гостивар и Бањица

Гостиварпред 2 недели

Вечен помен и слава! Девет години од смртта на хероите Горан и Ненад

Гостиварпред 3 недели

Напад на малолетник во угостителски објект во Гостивар

Претседателски избори 2024пред 4 недели

Резултати за Врапчиште со обработени 92% од избирачките места

Македонијапред 2 недели

9 мај – Ден на победата над фашизмот

Гостиварпред 4 недели

Фолклорот и традицијата во Гостивар како предвесници на празничната велигденска атмосфера

Претседателски избори 2024пред 4 недели

Резултати од ДИК за гласањето во Гостивар со обработени 69% од избирачките места

Претседателски избори 2024пред 4 недели

Првични резултати на ДИК: Гордана Силјановска Давкова 362.682 (40,08%), Стево Пендаровски 180.306 (19,93%)

Гостиварпред 2 месеци

Света архијерејска Василиева литургија во Гостивар со гости од Србија и чин на ракоположување

Гостиварпред 2 месеци

Со љубов и почит кон корените – „Танец“ одржа концерт во Гостивар

Гостиварпред 4 месеци

Водици 2024 Гостивар: Осветени водите на Вардар – Бог се јави, Навистина се јави!

Гостиварпред 5 месеци

Ангелчињата во Гостивар го најавија Христовото раѓање-Бадникова поворка 2024

Спортпред 6 месеци

По првиот круг од сезоната КК Гостивар „виси“ на 8-та позиција на табелата

Спортпред 6 месеци

Кехинде од пенал му пресуди на Македонија Ѓорче Петров 1-0

Гостиварпред 9 месеци

Стефановски: Гостивар одличен како домаќин и публика, благодариме од срце!

Спортпред 9 месеци

ФК Гостивар загуби на домашен терен од Силекс 1-2

Гостиварпред 10 месеци

Осветена црквата „Св.Климент Охридски“ во Пожаране: Да го чуваме православието, секој храм е парче небо на земјата!

Advertisement

Популарно изминативе 100 дена