fbpx
Na ndiqni në:

Shëndet dhe bukuri

Sende ushqimore të mbushura me proteina dhe të shkëlqyeshme për shëndetin tonë

Botuar

    Një nga sendet ushqimore të fuqishme dhe aleatë në ushqyerjen e drejtë të njeriut është sigurisht bizelja. Nuk ka shumë kalori dhe është shumë e pasur me fibra të proteinave. Proteinat ndihmojnë në zvogëlimin e apetitit dhe ju bëjnë të ndjeheni të ngopur pas çdo vakti. Disa ekspertë theksojnë se bizelja është një nga sendet ushqimore që ndihmon gjatë dobësimit.

    Përfitimet nga bizelja janë të shumëfishta, kurse një nga karakteristikat e rëndësishme (veçanërisht tek zonjat) është ajo që e zvogëlon nivelin e grelinit (hormon që e stimulon urinë). Gjithashtu, një nga punët e rëndësishme është bizelja të gatuhet ngadalë, e ajo ju ndihmon të jeni të ngopur një kohë të gjatë.

    Përfitimet nga proteinat janë të shumëfishta, kurse veçanërisht është e rëndësishme trupi t’i shfrytëzojë për t’i “ushqyer” organet dhe hormonet e rëndësishme në trup. Nëse hani më pak proteina ose gati se nuk i futni fare, imuniteti mund të dobësohet. Bizelja është e mbushur me fibra, kurse gjithashtu ndihmon në rregullimin e sheqerit në gjak, urinimit të shpeshtë dhe kokëdhimbjet.

    Fibrat nga bizelja gjithashtu mund të jenë të dobishme për shërimin e ulçerës në lukth, probleme me hemoroidet, kurse gjithashtu mund të ndihmojnë në shëndetin e zemrës dhe enëve të gjakut. Është e shkëlqyeshme nëse keni probleme digestive, pasi fibrat ndihmojnë në mirëmbajtjen e bakterieve të shëndosha në zorrë – që domethënë se e zvogëlojnë nivelin e bakterieve të këqija. Disa studime tregojnë se bizelja ka veprim antikancerogjen, e gjithë kjo duke ju falenderuar koncentrimit të lartë të antioksidantëve.

    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement

    Отворени огласи за вработување:

    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement

    Популарно изминативе 100 дена