fbpx
Na ndiqni në:

Lajme

Nxënësit në pushim të vazhduar, UNICEF bëri thirrje mbyllja e shkollave të jetë masë e përkohshme

Botuar

  • македонски јазик

Rreth 255 mijë nxënës në vend të ditës së nesërme, do të kthehen në shkollë më 1 shkurt për shkak të përkeqësimit të situatës epidemiologjike dhe vlerësimit se vendi është në pikun e infektimit me KOVID. Vendimi për shtyrjen e fillimit të semestrit të dytë është marrë dje nga Qeveria me rekomandim të Shtabit të Përgjithshëm Koordinues të Krizave, ndërsa në seancën e djeshme ka përcaktuar numrin e ditëve të mësimit në rrethana të jashtëzakonshme që do të përfundojë vitin shkollor 2021/2022 në afatin e rregullt – 10 qershor 2022 .

Në të gjitha shkollat ​​(fillore dhe të mesme) janë përcaktuar 172 ditë mësimi, me përjashtim të gjimnazistëve të vitit të fundit për të cilët janë përcaktuar 158.

“Vendimi mundëson përshtatjen e duhur të planprogrameve në mënyrë që të shënohet data 10 qershor si afat i fundit për përfundimin e vitit shkollor”, tha Qeveria pas seancës.

Ministri i Arsimit dhe Shkencës, Jeton Shaqiri, ka deklaruar dje se Ministria e Arsimit dhe Shkencës tashmë është në koordinim me Byronë e Arsimit dhe Shkencës për përshtatjen e kurrikulave, konform vendimit të qeverisë.

Ai u ka bërë apel prindërve, mësuesve dhe nxënësve që gjatë pushimeve të zgjatura t’u përmbahen masave dhe rekomandimeve për mbrojtje nga KOVID-19, si në shtëpi ashtu edhe jashtë.

“Me qëllim të ruajtjes së shëndetit publik dhe shëndetit të më të dashurve tanë, bëj thirrje për ndërgjegjësim dhe përgjegjësi për parandalimin e përhapjes së infeksionit”, tha Shaqiri në konferencën e parë për shtyp në postin e ri të ministrit.

Me rekomandim të Komisionit për Sëmundjet Ngjitëse dhe me vendim të Qeverisë, viti shkollor 2021/2022 më 1 shtator filloi me shkolla të hapura dhe paralele me prezencë fizike për të gjithë nxënësit të organizuara sipas protokolleve të përcaktuara kundër kovidit. Përjashtim bëjnë nxënësit e liruar me vërtetime mjekësore.

Në verë ishin planifikuar tre skenarë për realizimin e vitit shkollor – mësimi me prezencë fizike si i pari dhe më i dëshirueshëm, mësimi në distancë dhe mësimi i kombinuar me grupe me rotacion nga e njëjta paralele.

Ministrja e mëparshme Mila Carovska në disa raste ka informuar se gjendja në shkolla është stabile dhe se mësimi me prezencë fizike do të zbatohet përderisa numri i të infektuarve është në rregull dhe përderisa nuk ka përhapje të brendshme të sëmundjes në shkollat.

Sipas të dhënave të mbledhura nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës në baza ditore nga të gjitha shkollat, deri në fund të semestrit të parë (30 dhjetor 2021) përqindja e rasteve të reja pozitive nuk është rritur më shumë se 0.03, ndërsa rastet aktive të KOVID-19 te nxënësit me prezencë fizike në gjysmën e parë nuk ka kaluar 0.3 përqind.

Në deklaratën e fundit si ministre e Arsimit dhe Shkencës të mërkurën e kaluar, Carovska theksoi se Ministria e Arsimit dhe Shkencës është në koordinim me Ministrinë e Shëndetësisë dhe Komisionin për Sëmundje Ngjitëse dhe do të vendosë për mënyrat dhe format e funksionimit të sistemit të arsimit, që ata e rivlerësojnë situatën dhe skenarë të tjerë janë në dispozicion.

Ajo theksoi se në interesin më të mirë të fëmijëve, shëndetit të tyre mendor dhe nevojës për socializim, është që ata të ndjekin mësimin me prezencë fizike sepse, tha ajo, shkollat ​​duhet të mbyllen të fundit dhe të hapen të parat, dhe ky është një rekomandim jo vetëm i ekspertëve tanë të arsimit, por edhe nga organizatat ndërkombëtare si Banka Botërore dhe UNICEF.

Përfaqësuesja e UNICEF-it në vend, Patricia DiXhoovani, dje në një deklaratë me shkrim për media theksoi se shtyrja e mësimit duhet të jetë e përkohshme sepse është në interesin më të mirë të fëmijëve që të jenë në klasë. Rihapja e shkollave duhet të jetë prioritet për të gjithë vendin, theksoi ajo, duke theksuar se fëmijët përballen me rreziqe më të mëdha kur janë jashtë shkollës sesa në shkollë.

-Ndërsa vendi po kalon një valë tjetër infektimesh me KOVID-19, gjithnjë e më shpesh të shkaktuar nga lloji omikron, interesi më i mirë i fëmijës duhet të ketë një vend qendror në çdo vendim nëse shkollat ​​duhet të qëndrojnë të hapura. Vendimi i Qeverisë për shtyrjen e fillimit të vitit shkollor pas pushimit dimëror duhet të jetë masë e përkohshme dhe të bëhet çdo përpjekje që fëmijët të kthehen në klasa, theksoi DiXhovani.

Përfaqësuesja e UNICEF-it beson se masat parandaluese në shkolla janë efektive dhe se prania fizike në shkollë nuk duket të jetë shtytësi kryesor i përhapjes së infeksionit.

  • Për muajin e fundit të mësimdhënies në 2021, të dhënat tregojnë një shkallë shumë të ulët të infeksionit me vetëm 0,01 përqind raste të reja në ditë te nxënësit dhe 0,03 përqind te mësuesit. Për krahasim, në dy javët kur shkollat ​​u mbyllën për pushim dimëror, numri i rasteve të reja të infektuara në të gjitha grupmoshat u katërfishua, nga afërsisht 2,600 në 11,000 raste pozitive të konfirmuara. Ne duhet ta përdorim këtë njohuri për të bërë gjithçka që mundemi për t’i mbajtur shkollat ​​të hapura dhe që fëmijët të ndjekin mësimet në mënyrë të sigurt,” tha DiXhovani.

E pyetur se çfarë thotë ajo për prioritetet tona nëse shkollat ​​mbyllen dhe vendet e tjera publike mbeten të hapura, ajo paralajmëroi se një valë tjetër mbylljeje shkollash do të ishte katastrofike për fëmijët sepse, siç theksoi ajo, edhe para pandemisë KOVID-19, Maqedonia e Veriut ishte tashmë duke u përballur me një krizë mësimi dhe më shumë se gjysma e të gjithë pesëmbëdhjetëvjeçarëve në vend nuk kanë arritur të arrijnë nivelet bazë të aftësive të leximit dhe matematikës.

-Maqedonia e Veriut tashmë ka pasur mbylljen më të gjatë të shkollave në rajon, kur shkollat ​​në vend janë mbyllur për gjithsej 54 javë, krahasuar me mesataren prej 24 javësh në rajonin e Evropës dhe Azisë Qendrore. Më shumë se 60 përqind e mësuesve thanë se numri i nxënësve që kanë vështirësi në përvetësimin e kurrikulës është rritur gjatë kësaj periudhe. Mbyllja afatgjate e shkollave në të gjithë vendin, burimet e kufizuara për nxënësit, mësuesit dhe prindërit dhe mungesa e aksesit në mësimin në distancë kanë ndryshuar dekada të përparimit në arsim dhe e kanë bërë fëmijërinë të panjohur, tha përfaqësuesja e UNICEF.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Отворени огласи за вработување:

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Популарно изминативе 100 дена