Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

  • Дата: 09/01/2019

Тридневна пост-празнична диета од која ќе изгубите од 4 до 5 килограми

Со тридневната диета можете да изгубите до четири до пет килограми, бидејќи првенствено таа се базира на губењето на вода во телото. Ова колку и да звучи тегобно и по малку застрашувачки, крајните резултатите ќе ве воодушеват. Принципот, поради кои диетата носи големи резултати се заснова на намаленото консумирање на калории и на забрзаниот метаболизам, кој го согорува вишокот на масти.

Првата варијанта на тридневната диета настанала при крајот на осумдесеттите години на минатиот век. Оваа диета има повеќе имиња, како: војничка, морнарска, диета на Квинледнската клиника или едноставно – тридневна диета. Овие три поими имаат само едно нешто заедничко, а тоа е траењето на диетата, која ветува дека ќе изгубите од четири до пет килограми, за период од три дена. Најголемиот број на варијанти вклучуваат консумирање голема количина на туна, зеленчук и сладолед, во вечерните часови, кои одат во комбинација со пиење на четири чаши вода.

Самата диета е енергетски ограничена и ветува релативно брзо губење на килограмите за краток временски период, што со себе носи ризици, како оспорување на метаболизмот и последично враќање на килограмите, по завршувањето на диетата. Единствена предност е тоа што е краткотрајна, па нема да влијае на намалувањето на витамините и минералите во организмот.

Прв ден
Појадок: половина грејпфрут, парче тост, две лажички путер од кикирики и кафе или чај, (се мисли на чај со кофеин).
Ручек: половина шолја туна, парче тост, кафе или чај.
Вечера: 100 гр. било какво месо, една шолја зелен грашок, половина банана, едно помало јаболко и една шолја сладолед од ванила.

Втор ден
Појадок: едно јајце, парче леб и половина банана.
Ручек: една мала шолја свежо сирење или едно парче тврдо сирење, едно варено јајце и пет солени крекери.
Вечера: две виршли, една шолја брокула, половина шолја морков, половина банана и половина шолја сладолед од ванила.

Трет ден
Појадок: пет солени крекери, едно парче тврдо сирење и едно помало јаболко
Ручек: едно варено јајце и парче тост.
Вечера: една шолја туна, половина банана и една шолја сладолед од ванила.

Оставете коментар

Вашата Емаил адреса нема да биде објавена.Задолжителните полиња се означени *

*