Поврзи се со нас

Технологија

YouTube го отстранува прикажувањето на бројот на недопаѓања

Објавено

на

Без оглед на оваа одлука, создавачите на видеата сепак ќе можат да видат колку луѓе го означиле нивното видео што со „не ми се допаѓа“ за да можат да го проценат влијанието на нивната содржина.

YouTube започна со тестирање на криењето на бројот на дислајкови на одредени видеа уште во март, но според официјалното соопштение на компанијата, тие сега одлучиле да ја прошират таа одлука на целата платформа.

Бројот на недопаѓања ќе биде приватен на целиот YouTube, но копчето „не ми се допаѓа“ нема да исчезне. Оваа промена постепено ќе се воведувала, објавија од YouTube, нагласувајќи дека бројот на дислајкови отсега ќе служи за приватен фидбек, а не за јавен срам.

Имено, YouTube наведува дека оваа промена ќе ги спаси креаторите од „не им се допаѓаат нападите и вознемирувањата“ и дека на тој начин ќе промовира „интеракции со почит меѓу гледачите и создавачите“.

Од YouTube велат дека сакаат да создадат инклузивна средина полна со почит во која креаторите имаат можност да успеат и да се чувствуваат безбедно. Ова е само еден од многуте чекори што ќе ги превземат, а со тоа ќе продолжат да ги штитат создавачите од вознемирувањата.

Социјалните мрежи и претходно експериментираа со криење на „рејтинзи“ на платформите, па корисниците на Инстаграм и Фејсбук можат да го отстранат прикажувањето на бројот на лајкови од мај, за, според компанијата, целосно да се фокусираат на содржината што ја гледаат.

Сподели ја веста:
Прочитај повеќе
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Огласи за вработување:

Гостиварпред 5 дена

Света архијерејска Василиева литургија во Гостивар со гости од Србија и чин на ракоположување

Гостиварпред 2 недели

Со љубов и почит кон корените – „Танец“ одржа концерт во Гостивар

Гостиварпред 2 месеци

Водици 2024 Гостивар: Осветени водите на Вардар – Бог се јави, Навистина се јави!

Гостиварпред 3 месеци

Ангелчињата во Гостивар го најавија Христовото раѓање-Бадникова поворка 2024

Спортпред 4 месеци

По првиот круг од сезоната КК Гостивар „виси“ на 8-та позиција на табелата

Спортпред 4 месеци

Кехинде од пенал му пресуди на Македонија Ѓорче Петров 1-0

Гостиварпред 7 месеци

Стефановски: Гостивар одличен како домаќин и публика, благодариме од срце!

Спортпред 7 месеци

ФК Гостивар загуби на домашен терен од Силекс 1-2

Гостиварпред 8 месеци

Осветена црквата „Св.Климент Охридски“ во Пожаране: Да го чуваме православието, секој храм е парче небо на земјата!

АНКЕТА:

Дали ќе гласате на претстојните ПРЕТСЕДАТЕЛСКИ и ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2024?
Advertisement
Advertisement

Популарно изминативе 100 дена

Вести

YouTube e heq shfaqjen e numrit të mospëlqimeve

Објавено

на

Pa marrë parasysh këtë vendim, krijuesit e videove gjithsesi do të mund të shohin sa njerëz e kanë shënuar videon e tyre me “nuk më pëlqen” që të mund t’a vlerësojnë ndikimin e përmbajtjes së tyre.

YouTube filloi me testimin e krijimit të numrit të dislike-ve në video të caktuara që në në Mars, por sipas njoftimit zyrtar të kompanisë, ato tash kanë vendosur t’a zgjerojnë këtë vendim në gjithë platformën.

Numri i dislike-ve do të jetë privat për gjithë YouTube, por butoni “nuk më pëlqen” nuk do të zhduket. Ky ndryshim dalëngadalë do të zbatohet, shpallën nga YouTube, duke theksuar se numri i dislike-ve prej tash do të shërbej për feedback personal, e jo për turp publik.

Gjegjësisht, YouTube thekson se ky ndryshim do t’i shpëtoj të gjithë kreatorët nga “nuk ju pëlqejnë sulmet dhe shqetësimet” dhe se në atë mënyrë do të promovohet “interaksione me respekt mes shikuesve dhe krijuesve”.

Nga YouTube thonë se duan të ndërtojnë mjedis inkluziv i mbushur me respekt në të cilën kreatorët kanë mundësi të arrijnë sukses dhe të ndjehen të sigurtë. Ky është vetëm një nga hapat e shumtë që do t’i ndërmarrin, e me atë do të vazhdojnë t’i mbrojnë krijuesit nga shqetësimet.

Rrjetet sociale edhe më parë eksperimentimin me fshehje të “rejtinzeve” të platformave, dhe shfrytëzuesit e Instagram dhe Fejsbuk mund t’a heqin shfaqjen e numrit të pëlqimeve që nga Maji, për, sipas kompanisë, plotësisht të fokusohen në përmbajtjen që e shohin.

Сподели ја веста:
Прочитај повеќе

Популарно изминативе 100 дена