fbpx
Поврзи се со нас

Здравје и убавина

Храна која ги зајакнува коските, особено додека старееме

Објавено

на

    За да ги заштитите вашите коски, треба да додадете храна богата со калциум, витамин Д кој му помага на вашето тело да го апсорбира калциумот, витаминот Ц кој е одговорен за синтезата на колаген и фосфор.

    Како што стареете, важно е да ги имате на ум сите значајни промени што се случуваат во вашето тело и соодветно да ја прилагодите вашата исхрана. Една од овие промени е поврзана со вашите коски. Како што луѓето стареат, природно почнуваат да ја губат коскената маса и густина побрзо отколку што може да се формира ново ткиво, што значи дека коските можат да станат кршливи и посклони кон кршење.

    Ова е особено за жените во постменопауза кои го губат коскеното ткиво со побрзо темпо во првите пет години по менопаузата поради намалувањето на нивото на естроген, кој ги штити од болести на коските.

    Факт е дека и вашите коски почнуваат да губат калциум и други есенцијални минерали со текот на годините. За среќа, добро балансирана исхрана може да помогне. Со консумирање на храна која е богата со витамини и минерали кои ги зајакнуваат коските можете да го намалите ризикот од губење на коскената маса и сите ризици кои доаѓаат со тоа.

    Слабото здравје на коските може да доведе до проблеми како што се рахитис и остеопороза, како и зголемена шанса за кршење на коските подоцна во животот поради пад. Јогуртот, млекото и сирењето се богати со калциум и се добри за здравјето на коските. Сепак, има и многу други намирници кои можат да ви помогнат, особено ако сте вегетаријанец.

    Лосос

    Лососот е идеален за ручек или вечера. Оваа риба не е полна со една, туку неколку хранливи материи кои можат да го подобрат здравјето на коските. Лососот е богат со протеини кои се клучни за градење на коскеното ткиво. Обезбедува и витамин Д, кој му е потребен на телото да го апсорбира калциумот од храната и да го складира во коскеното ткиво за да ги заштити коските од кршење.

    Друга причина зошто лососот е одличен избор е тоа што витаминот Д е хранлива материја растворлива во масти, па затоа маснотиите што ги содржи оваа риба му помагаат на вашето тело подобро да го апсорбира витаминот.

    Кељ

    Мажите постари од 50 години треба да консумираат 1.000 милиграми калциум дневно, додека жените на иста возраст треба да консумираат 1.200 милиграми калциум дневно.

    Темно лиснатиот зеленчук како кељ или рукола е богат со калциум, кој е суштински минерал за здравјето на коските. Само една чаша сецкан кељ содржи приближно 170 милиграми калциум или околу 15 проценти од дневните потреби за калциум. Конзумирањето на соодветна количина на калциум е клучно за луѓето постари од 50 години, бидејќи коските имаат тенденција брзо да го губат калциумот како дел од стареењето. Кељот содржи витамин К, кој е неопходен за создавање на витална компонента на коскеното ткиво.

    Пиперки

    Една голема жолта пиперка содржи 342 милиграми витамин Ц. Витаминот Ц го стимулира производството на клетки кои формираат коски и ги штити коскените клетки од оштетување.

    Јајца

    Експертите велат дека започнувањето на денот со пржени јајца или омлет е лесен начин да ги заштитите вашите коски. Јајцата се ретка храна која природно обезбедува витамин Д кој е потребен за апсорпција на калциумот од цревниот тракт. Додека витаминот Д може да се апсорбира од сончевата светлина, многу луѓе не добиваат поголем дел од дневната светлина и затоа не добиваат соодветен витамин Д во нивната исхрана.

    Никогаш не ги исфрлајте жолчките бидејќи една жолчка содржи речиси 100 проценти од дневната вредност на витаминот К2, витамин растворлив во масти кој доставува калциум до коските. Постарите луѓе треба да се погрижат витаминот К2 да биде дел од нивната секојдневна исхрана за да се осигураат дека калциумот соодветно се пренесува во нивните коски.

    Семки од тиква

    Без разлика дали ги грицкате или ги ставате во салати, семките од тиква се супер храна која може да има големо влијание врз вашите коски. Тие се богати со магнезиум, цинк и фосфор  сите минерали неопходни за здравјето на коските.

    Магнезиумот го поддржува активирањето на витаминот Д, кој помага во регулирањето на калциумот и фосфорот за градење и одржување на коскената маса. Цинкот е потребен за апсорпција на калциум. Без цинк не можете да одржувате здрави коски.

    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement

    Отворени огласи за вработување:

    Advertisement
    Занимливостипред 7 часа

    Истражувања: Парите може да купат поквалитетен живот, но не и среќа

    Спортпред 8 часа

    Финале во Лигата на шампионите: Реал или Ливерпул, Анџелоти или Клоп?

    Македонијапред 11 часа

    ЗНМ и ССНМ бараат посебно одделение во ОЈО за заштита на новинарите

    Македонијапред 13 часа

    Внимателност заради силното невреме и можни опасни порои викендов, апел од ЦУК

    Гостиварпред 14 часа

    Генерацијата ‘68/‘72 од гимназијата во Гостивар прослави половина век од матура

    Македонијапред 15 часа

    Наталитетот зголемен во земјава, но природниот прираст и натаму негативен

    Спортпред 17 часа

    Во Леуново за првпат во Македонија ќе се одржи трка на терен со пречки „Leunovo OCR“

    Македонијапред 19 часа

    Можно е поскапување на струјата за 10% од јули

    Гостиварпред 1 ден

    Гостиварец пријавил дека бил нападнат во фабрика од колега

    Гостиварпред 1 ден

    Ковачевски: Патот Маврови Анови-Жировница е највредниот инфраструктурен зафат во општината Маврово Ростуше

    Македонијапред 1 ден

    Црвенковски: Потпишувањето Договор за пријателство со Бугарија со таква содржина беше голема грешка

    Гостиварпред 1 ден

    Врачени признанија за особен придонес во работата на ХЕС „Маврово“

    Гостиварпред 1 ден

    Пријавена кражба на автомобил паркиран на улица во Гостивар

    Гостиварпред 4 дена

    ОО СДСМ Гостивар го чествуваше 24 Мај: Светите браќа се клучни личности во македонската историја

    Гостиварпред 2 недели

    Објавена прелиминарната листа со имиња за распределба на социјални станови во Гостивар

    Вестипред 2 недели

    Наместо спортска игра, тотален хаос на натпреварот КК Гостивар-Пелистер

    Гостиварпред 2 недели

    Завршил во ПС Гостивар поради закани кон сестрите и внуката

    Гостиварпред 2 недели

    Почина Петар Илоски, еден од втемелувачите на гостиварската кошарка

    Гостиварпред 1 недела

    Емотивна средба во гимназијата во Гостивар-Прослава на 55 години матура

    Гостиварпред 1 недела

    Бизнис саем во Гостивар, учествуваат 20-тина компании

    Гостиварпред 2 недели

    74 граѓани на прелиминарната листа за социјален стан во Гостивар

    Спортпред 2 недели

    КК Гостивар казнет со 165.000 денари, два натпревари без публика и суспензија на стручниот штаб

    Гостиварпред 1 недела

    Свеченост за матурантите во економското училиште во Гостивар: Ни го покажавте патот, предизвикот е наш!

    Вестипред 2 недели

    Влезниците за КК Гостивар – МЗТ Скопје пуштени во продажба, по иницијатива на поддржувачи на КК Гостивар

    Животпред 1 недела

    ИНТЕРВЈУ со Д-р Виолета Зафировска Николовска, специјалист по семејна медицина

    Гостиварпред 2 недели

    Жена физички нападнала три жени во бутик во Гостивар

    Спортпред 1 недела

    МЗТ Скопје без проблеми во празната Младост против Гостивар 72-85

    Спортпред 2 недели

    Пелистер славеше во празна сала со само „пет на пет“ против КК Гостивар

    Вестипред 2 недели

    Наместо спортска игра, тотален хаос на натпреварот КК Гостивар-Пелистер

    Спортпред 3 недели

    КК Гостивар го „стопи“ и Еуроникел 78-70

    Гостиварпред 3 недели

    Концерт на гимназијата во Гостивар за успех на матурантите и добредојде на полуматурантите

    Гостиварпред 1 месец

    Велигден 2022 во Гостивар: Сплотени со радост во срцата, Христос Воскресе-Навистина Воскресе!

    Културапред 1 месец

    Успешен концерт во Гостивар на друштвото „Браќа Ѓиноски“ во чест на Велигден

    Спортпред 2 месеци

    2МФЛ: ФК Гостивар го шокираше Вардар совладувајќи го 2-1

    Гостиарскипред 2 месеци

    Во Гостивар се одржува „Вешта жена“: Уникатни трпези, забава и дружење

    Гостиварпред 2 месеци

    Гостиварското основно музичко училиште прослави патронат

    Гостиварпред 2 месеци

    Состојба на скривниците во Гостивар – Ќе завршат ли работа во случај на „Не дај Боже“?

    Гостиварпред 3 месеци

    Гостивар порача: Не сте сами!-Поддршка за жените во борбата против рак

    Спортпред 3 месеци

    Храбриот Гостивар немаше доволно сили за целосен шок – Победа на МЗТ 87-85 (фото)

    Advertisement
    Advertisement

    Популарно изминативе 100 дена