fbpx
Поврзи се со нас

Здравје и убавина

Создадете добри навики: Еве како да го зајакнете имунитетот за 24 часа

Објавено

на

Наместо да ги чекате првите знаци на настинка, најдобро е предвреме да преземете мерки за да го зајкнете вашиот имунитет. Нутриционистите дадоа неколку примери како во текот на 24 часовната рутина, да го зајакнете вашиот имунитет.

1. Денот започнете го со чаша вода, помешана со мала количина исцеден сок од лимон (не повеќе од половина). Овој пијалак не само што ќе ве хидрира, туку ќе има и позитивно влијание на вашиот дигестивен систем, со тоа што ќе може подобро да се вари храната.

Ова е исто така едноставен начин да го зголемите нивото на витаминот Ц, којшто е клучна состојка за зајакнување на имуносистемот, а во кинеската медицина се верува дека оваа мешавина помага во чистење и детоксикација на вашите органи. Исто така, со појадокот се препорачува да се користи додаток во исхраната, како јогуртот, кој ги поддржува позитивните бактерии, кои се добри за цревниот систем.

2. Ручекот треба да содржи што е можно повеќе зеленчук. Зеленчукот како морковот содржи високо ниво на бета- каротена, додека виолетовиот вид на овошје и зеленчук, содржи јаки антиоксиданси, потребни за подобрување на здравјето на организмот.

На имуносистемот потребни му се различни состојки за да биде здрав. Заборавете на сендвичите и навалете на многубојни салати, односно тие да содржат повеќе зеленчук, коишто имаа голема количина на протеин, советуваат нутриционистите.

3. Наместо после ручекот да седнете или да легнете – прошетајте. На овој начин ќе го спуштите нивот на кортизолот и ќе го покачите нивото на витамините Д. Препорачливо е да прошетате во природа, каде што е мирно и има повеќе зеленило.

4. Во попладневните часови, јадете ужина богата со протеини. Не солени кикирики, ореви и семки, варени јајца, стапчиња од овошје, хумус и чија пудинг, кои се одлични за ужина.

5. Вежбајте, но само кога сте одморени, во спортивно ќе го нарушите вашиот имуносистем. Вечерајте порано, затоа што доцната вечера може да наштети на вашиот дигестивен систем и квалитетот на сонот. Легнете порано, бидејќи сонот и имунитет се тесно поврзани. Малата колична на сон го слабее имунитет. Држете се до оптимално време за одење во кревет, (не лежите премногу) и избегнувајте ги телефоните и компијутерите, најмалку час ипол пред одење во кревет. Се препорачува пред да легнете, да се истуширате и да прочитате книга.

Остави коментар

Оставете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

АНКЕТА:

ДАЛИ БИ СЕ ВАКЦИНИРАЛЕ ПРОТИВ COVID-19?

Гостиварпред 3 недели

Поставена спомен плоча во чест на полицаецот Ѓурчиновски кој загина во несреќа на патот Гостивар-Тетово

Гостиварпред 4 недели

Надминат проблемот на „купувај домашно“ приговори може да поднесуваат и граѓаните на Општина Гостивар

Македонијапред 4 недели

Во тек е исплата на финансиска помош од 100 евра, приговорите се разгледуваат

Гостиварпред 1 недела

Детали од банкомат кражбата во Гостивар: Го исклучиле алармот, користеле хебли и брусилици…

Гостиварпред 3 недели

Проституцијата цвета, во Гостивар над 270 девојки и жени даваат сексуални услуги

Гостиварпред 2 недели

Инфектологот Наумоски од Гостивар за личната борба со ковид: Болеста ја погодува психата, поддршката од блиските и околината е најважна

Гостиварпред 1 недела

(ВИДЕО) Локал крај патот Тетово-Гостивар полн со танчерки и гости, најден е и пиштол

Гостиварпред 4 недели

Какво време не‘ очекува оваа работна недела?

Популарно изминативе 100 дена

error: Содржината е сопственост на Gostivarpess.mk!